Medlemskontingent 2016

gif

Her kommer medlemskontingenten for 2016 samt litt info om hva som har vært, og hva som kommer i 2016.

Først vil vi takk deg/dere for at dere er medlem i Galterud IF, det setter vi stor pris på! Noe vi håper at vil fortsette i lang tid. Skulle du/dere ha noe på «hjertet», ikke nøl med å ta kontakt. Kontakt info og styresammensetning finner du på hjemmeside vår www.galterudif.no. Skulle det være en aktivitet som mangler, eller du har forslag til aktivitet, ta kontakt.

Årsmøte hadde vi 15. mars. Hvem som er valgt inn til de forskjellige verv og protokollen vil etter hvert bli liggende på hjemmeside. Vi har vedtatt nytt regelverk, den største forandringen for medlemmer er medlemskontingenten som er bestemt på idrettstinget, skal være minimum 100 kr. Medlemskontingenten er nå 100 kr til og med 17 år samt for studenter. Voksne medlemmer betaler kr 250,-. Regelverket som er vedtatt er tilpasset GIF organisasjonen og må inn til kretsen for godkjennelse. Den vil også etter hvert bli liggende på nett.

Hva har vi gjort? Vi har arrangert klubbkarusell, til sammen 4 renn, det ene rennet med innlagt klubbmesterskap. Så var det duket for avslutning med servering og premieutdeling. Skihytta har vi også holdt åpen, takk til alle som har tatt turen innom i løpet av vinteren. Fakkeltur har vi også hatt, den også med bra besøk.

Vintercup har vi i år arrangert for 28. gang. Vintercupen går over to helger i februar/mars. Vinner i 2016 er Lundersæter IL, som nå er medlem av den eksklusiv klubben over alle vinnere av Galterud IF’s Vintercup.

33 år uten damelag, nå er det igjen damelag på Galterud, de skal spille i 4.divisjon. Laget består av lokale jenter som stort sett har spilt fotball på lokale lag tidligere. Første seriekamp spilles på Gjemselund 29/4 mot Kongsvinger 3. Første hjemmekamp spilles 8/5. Se ellers kalenderen på hjemmesiden.

Knartamarsjen 2016 som er den 36. utgaven, arrangeres som vanlig på Kristi himmelfarts dag 5/5. Mer info kommer på hjemmesiden og på Knartamarsjen 2016 på Facebook.

Vi skal arrangere bingo, Galterudbingo’n er et kjent begrep i distriktet, bingoen starter i år opp 24/5 og avsluttes i september/oktober. Her trenger vi fortsatt noen hjelpere, ta kontakt med Kirsten 93052880.

Vi har inngått en utstyrsavtale med Klubben.no, her får vi 25 % rabatt på klær, baller, forbruksmateriell, 10 % på øvrige varer.  Det vil også etterhvert bli muligheter til å kjøpe forsikringer i Vardia.  Galterud IF vil tjene penger på at du kjøper forsikring. Disse avtalene vil det komme mer info om på hjemmesiden.

Ellers planlegger vi loppemarked, planer om Five a side cup er det også, denne vil gå i august samt noen små og store overraskelser utover sommer og vinter. Følg med på www.galterudif.no.

Galterud Idrettsforening

www.galterudif.no