GJENFORENINGSSAMLING Lilleputter/smågutter 1972 -75

GJENFORENING PÅ FURUMOEN Lilleputter/smågutter 1972 -75

Komiteen har hatt møte og lagt et program for dagen.  Vi har også sett på gamle bilder, tabeller og funnet at vi har hatt mye moro.

Komiteen har funnet at vi også vil invitere de mest ivrige supporterne og hjelperne som var rundt laget.

Disse gutta skal møte dagens Damelag på Furumoen.

bilde galterud

FFV. Arne Enger, Roar Ødegård, Knut Håvard Sagen, Tore Holdt, Geir Ove Åsum, Terje Johansen, Olav Strumse og Armand Sønsterud. BFV:Rune Kjeldsrud, Gunnar Kolsrud, Per–Erik Bjørnstadbråten, Hans Sakrisrud, Trond Harald Tukun, Bjørn Johansen, Arvid Arnesen, Oddbjørn Flinterud og Odd Olav Kristiansen

1600          5 – kamp mot damelaget (minibane)

4 x 10 minutter med «gode» pauser og humoristiske innslag.  (De med dårlige knær og hjerteplager er fritatt)

Lagledere: Svein Erik og Arne

1800          Middag – Viltgryte av elgkjøtt + drikke

Vi tar sikte på at vi kan kjøpe mineralvann i kiosken, men ønskes drikkevarer som ikke finnes der(sterkere) kan dette medbringes.

Etter velkommeninnslag vil ordet være fritt.

Under maten vil det bli filmfremvisning.  Bilder og annet materiell vil fremlegges og vi oppfordrer igjen de som har bilder, avisutklipp eller filmer om å ta dette med.

Og hvis alt klaffer vil også NRK være tilstede.

Kuvertpris:   250,- (betales ved inngang)

Påmelding innen 110816 bjornj61@hotmail.no, 90797245 eller Bjørn Johansen Fasanveien 3 2209 Kongsvinger.