Leie Klubbhuset?

Sjekk om det er ledig herLokalene kan bookes 2 år frem i tid, medlemmer vil ha førsterett på lokalene 6 mnd i forveien. Etter det er det først til mølla. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt og henge opp pynt i tak og på vegger. se ellers leieavtalen.

Bilder

For at enn skal kunne leie med medlemsfordeler , må medlemskontingent være betalt, bestillingen blir sjekket mot medlemsregisteret. Fremleie ikke tillatt, med det menes at et leietakere utelukkende skal leie til privat formål. Lag og forretninger kan ha arrangementer åpent for publikum. Lokalene kan ikke fremleies fra medlemmer/leietaker til kommersielle virksomheter.

NB! Leie ved uteblitt medlemskap vil bli fakturert!

Datoen/ene du ønsker vil da bli orange og de er reservert. Noe som også blir bekreftet i en e-post. Du har lokalene fra  fredag 19;00 til ettermiddag søndag 19:00, ønskes ytterligere dager i forkant av leien koster det 500 kr pr dato.  (Er arrangement på fredag vil lokalene være tilgjengelig fra 21:00 på torsdag)
Når din bestilling er godkjent, vil det etterhvert en bekreftelse på e-post adressen som ble brukt ved bestilling.

Kontakt: Ønskes en titt på lokalene før du/dere bestemmer dere, kan vi avtale et møte ved klubbhuset. Ring 41276268 eller 95079767

Når du trykker send, etter at du har lagt inn ønsket tidspunkt, da har du også lest og forstått og aksepterer våre betingelser (se under) for leie.

Betingelser:

Denne kontrakten gjelder sammen med «Melding om fest». Personen oppgitt som leietaker, er å anse som den ansvarlige. Ansvarlig leietaker må være minimum 25 år. Klubbhuset med dets fasiliteter er tilgjengelig kl 19:00 fredag til Søndag 19:00. (Er arrangement på fredag vil lokalene være tilgjengelig fra 21:00 på torsdag) Med fasiliteter menes garderober med dusj, toaletter, kjøkken, peisestue og storsal. Fryseboks/ekstra kjøleskap kan etter avtale gjøres tilgjengelig. Hele kontrakten finnes her, sammen med «melding om fest» som skal til politiet.

Ved utleie av anlegget til publikums arrangement, vil Galterud idrettsforening forbeholder oss retten til å holde kiosk. Dette avtales på forhånd.

* Gjelder ikke for leie til barnebursdager/barnedåp o.l

I tilfeller hvor betingelsene ikke er oppfylt, vil innbetalt lei ikke bli refundert.

Utover det er det ønskelig å få beskjed om noe blir ødelagt, uhell skjer!

Priser

Ved avbestilling innenfor 14 dager, betales 1/2 leie. Er ikke leien betalt innen fristen, vil ønsket dato bli gitt videre.

Legg inn ønsket tidspunkt her:

Laster kalender...