Galterud Bingo’n 2018

Det er nå tid for den store dugnadsinnsatsen og den viktigste, nemlig Galterudbingo’n.

Bingo’n er Galterud Idrettsforenings viktigste inntektskilde, og uten dugnadstimene som blir lagt ned på Bingoen, tror vi det ville vært vanskelig å drive som det blir gjort. Galterudbingo’n krever mange medhjelpere og Galterud Idrettsforening er svært takknemlige for all hjelp vi får. Vi har alle forskjellige grunner for å hjelpe, noen har aktive barn, andre ser nytten av å være sosial noen timer, uansett motivasjon kan det ikke understrekes nok at vi setter stor pris på innsatsen dere gjør i forbindelse med Bingo’n igjennom sommeren!

Overskuddet fra Bingoen, drifter vi anlegget på Furumoen, lysløype og skihytta.  Vi har i år arrangert klubbrenn, takket være mye snø har vi hatt i snitt 25 barn og unge i alderen 3 – 18 år, på ni renn. Vi har hatt rekordbesøk i skihytta. Alt i alt en kjempe vinter!

Vi kunne tenke oss aktivitet på sommeren også, da damelag vi hadde i 2017 måtte trekke seg, har vi dessverre ikke lag i 2018.

Vi investerte i 2017 i varmepumper på Furumoen, i 2018 har vi malt salen i klubbhuset, vi må si oss svært fornøyd resultatet! Vi tror du vil ble overrasket over å se klubbhuset!

I samme åndedrag vil si at vi ønsker oss mye mer aktivitet, er det en aktivitet som du synes mangler ta kontakt med en av oss i styret. Da vi et et all-idrettslag er det bare opp til deg.

Vi i styret vil samtidig ønske dere alle en riktig god sommer, så sees vi på Furumoen.

Om du ønsker å finne oss er vi på facebook b.l.a @galterudif

Ønsker vi nok en gang og takk for innsatsen dere gjør igjennom sommeren.

Bingoliste 2018