Galterud IFs five-a-side SommerCup.

5-Pic

Galterud IF har I år gleden av å arrangere ett nytt konsept for distriktets fotballglade gutter og jenter, menn og damer!

Etter mange år med den suksessrike VinterCupen, legger vi nå i tillegg en fotballturnering i begynnelsen av august, dog i en litt annen form enn den tradisjonsrike VinterCupen.

Sommercupen spilles på små baner, med korte kamper og settes opp etter “Coca-Cola-cup” prinsippet. Dvs at “alle” kan stille lag (vennegjenger, bedrifter, idrettslag osv).
Cupen spilles ferdig på 1 dag -med innledende gruppespill og sluttspill.

Hvor ?

Five-a-side turneringen spilles på Furumoen, Galterud I Sør-Odal, ca 10 km fra Kongsvinger sentrum.

Når ?

Lørdag 8.august 2015 – Avspark I de første kampene kl 10.00
Finalen spilles kl 19.00.

Hvem kan delta ?

Cupen er åpen for alle ungdommer og voksne. Jenter og gutter – gjerne også mix-lag.
Idrettslag – vennegjenger – skoleklasser – bedrifter. Man må minimum ha 5 spillere pr lag.

Fasiliteter

– Furumoen mønstrer en flott naturgressmatte, og vi lover topp forhold på alle cupens baner.
– Åpen kiosk hele dagen
– Salg av grillmat
– Speakertjeneste
– Flotte premier

Pris og Påmelding

– Lagnavn, kontaktperson med epost og tlf kan sendes til Martin Tangen – eller tlf: 41489772
– Pris pr lag er kr 750,-
– Frist for påmelding av lag er 1.juni 2015, NB: Bindende påmelding.

Detaljerte regler – kampoppsett og mer informasjon kommer på epost til alle lag, og legges i tillegg ut her.

last ned

Ett svar til Galterud IFs five-a-side SommerCup.

1. Tilbaketråkk: Galterud IFs five-a-side SommerCup | GALTERUD IDRETTSFORENING

Det er stengt for kommentarer.