Galterud IF’s Vintercup 2016

gifDen 28. utgaven av Galterud IF’s Vintercup arrangeres de to første ukene i mars. Også i 2016 skal kampene spilles i Kongsvingerhallen.
Arrangørklubben stakk i fjor av med første stikk i den nye vandrepokalen (og sin andre seier på rad), men vil ikke stille eget seniorlag i år. Hvem får låne vandrepokalen fram til mars 2017?

Regjerende mestere:
– Senior: Galterud IF
– G19: Eidskog Fotball
– G16: Skedsmo FK

På denne sida vil det fortløpende komme nyheter vedrørende turneringa. Følg med og del gjerne sida med andre fotballinteresserte. Vi svarer selvsagt på spørsmål! Ole Gunnar

Velkommen til Kongsvingerhallen de to første helgene 4 – 6 og 11 -13  mars!

Påmeldingsfristen gikk ut 1. januar, men det er fortsatt noen få plasser igjen i senior- og G16-klassene. G19-klassen er derimot full.
Gi gjerne tips til oss på lag du gjerne vil se i årets turnering. Eller tips trener’n til favorittklubben din om at klubben må melde seg på.
Påmelding sendes til paolo_holen@hotmail.com.

Lagene 2016

Kampoppsett